سفارت آمریکا در آتش خشم پاکستانی‌ها از ترور هنیه-راهبرد معاصر

سفارت آمریکا در آتش خشم پاکستانی‌ها از ترور هنیه

حامیان فلسطین در ایالت لاهور پاکستان با حرکت به سوی سرکنسولگری امریکا، همدستی آمریکا با رژیم جنایتکار و تروریستی صهیونیستی در ترور بزدلانه شهید «اسماعیل هنیه» را محکوم کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 01
کد خبر: ۲۵۲۷۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، در پی شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس به دست رژیم تروریستی صهیونیستی، حامیان فلسطین در ایالت لاهور پاکستان در محکومیت ترور شهید هنیه به خیابان‌ها سرازیر شدند.

 

هزاران نفر از مردم پاکستان با حرکت به سوی سرکنسولگری آمریکا، همدستی این کشور در جنایات رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس و قتل عام مردم فلسطین در غزه را محکوم کردند.

 

مردم خشمگین لاهور با فریاد شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا اقصی»، ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران و همدستی حامیان جنایتکار تل آویو به ویژه آمریکا با اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم کردند.

 

پیشتر، وزارت امور خارجه پاکستان، امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران را محکوم کرد.

 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. روابط عمومی سپاه پاسداران افزود که علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتایج آن متعاقباً، اطلاع‌رسانی خواهد شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار